Geencanne Ceylinim kızlar bende 12 haftalıgım tam doktor kıza benziyor ama dediğimi unut dedi bazen doktorlar şaşırıyormuş ya nasıldı o kız dedikleri erkek mi çıkıyordu erkek dedikleri kız mı
SeherTrnc Kontrole gittiğimizde ikili test yapıldı fakat cinsiyetiyle ilgili bişey söyleyemem dedi doktor şuan 12+1 iz ben mi acele ediyorum acaba
AynurArslan Dygkr merhaba ben 12 haftalıkken cıkıntı var dedı bekleyelım dedı ama ben 12+6 gunlukken gıtmek zorunda kaldım grıp oldum yanı bugun bana yuzde doksan erkek dedı yani erkek bebek erken gosterıyor
AynurArslan Dygkr 7yasında bır kızım var sımdı rabbım nasıp ederse oglum olacak rabbım sanada her ısteyenede nasıp etsın
Roses tugcemre benimde tekrar pazartesi günü randevum var tekrar sorcam bazn yanılıyorlar ama erkek çocuk gösteriyor ve belli oluyor demekki
Gmzlm Kizlar hicbi belirtiniz kaldimi 12.haftada ben hicbisey hissetmiyorum cok korkuyorum goguslrimin siside indi sanki
Hande2017 11+4 haftalığız bizde cuma günü ikili testim var önce sağlıklı olsunda ama cinsiyetide çok çok merak ediyorum 😊inşAllah bi ipucu olur☺
Bademgzlm Benimde cuma günü ikili testim var 12 haftalığım ama doktorun söyleyeceğini sanmıyorum yurt dışındaki burdaki doktorlar 5. Aydan önce pek cinsiyet söylemiyorlar emin olmadan😒