Pinkmom Nehirrr Sizinde koyu kahve adet bitminde ki akıntılar şeklindemi gelmeye devam ediyo? Ben geçer sanmıştım nişan bi kere gelir durur sandım ama devam ediyo birazdan doktora gidicem artık😔allah yardımcımız olsun
Nehirrr Pinkmom benimki hala devam ediyor canım bitimdeki gibi değil başta pembemsi geldi şimdi arada normal adet gibi geliyor. Alttan muayene oldum galiba ondan dolayı devam ediyor
Pinkmom Yesimmm93 Dr gelmene gerek yok dese bile dayanamadım gidicem canım birazdan hala gelmeye devam ediyo çünkü:(( ne tuhaf şeymiş
Pinkmom Nehirrr Siz sanırım normal doğum yapacaksınız ondan bekletiyor doktor allaj yardımcınız olsun
Oykuzey Pinkmom Haftamız aynıydı ne yaptı acaba diye düşünürken postu buldum. Heyecanlandım ve merak ettim. Hayırlı haberler olsun inşallah. Durum nedir acaba?
Oykuzey Pinkmom Aaa hadi çok şükür gözün aydın. Allah analı babalı sağlıklı sıhhatli büyütmeyi nasip etsin. Allah bağışlasın. 😌