Hgemr ben de öyleydim iğneden acayip korkuyordum ama hamile olduğumdan beri defalarca kandı iğnedi yedim ve hepsi bebeğim için olduğunu bildiğimden dolayı korkularımı göz ardı etmek zorunda hissettim kendimi ve korkularımı şuanda askıya almış durumdayım bebeğim için. Zaten her şey onlar için değil mi? Sırf bebeğinizi bile düşünerek kendinizi rahatlatabilirsiniz bence