Hgemr 20.haftam bitti ve aşı zamanım geldi,çok korkuyorum.Normalde kan verirken bile korkar,kendimi sıkarım.😭 Vurulurken çok acımıyordur umarım,sonrasında ağrı oluyormuş.
aren6161 Hgemr acimiyir hic kasma iki gun su degdirme kolunu az kullan dedi bana o yuzden sol omuzdan yaptrdm kullanmamaya gayret ettm hic agrim sizim olmadi iminci dozuda sag omuzdan yaptrdim ikisindede acimadi sonrasindada hicbirsey hissetmedm rahatol kasma
Babies16 Hgemr asidam sorna eve gelince dus alin.ara arada kolonyali pamukla kompres yapin.agriyi aliyor zaten
Hgemr Elifrana henüz doğumu düşünmediğim için onunla ilgili bir korkum yok 😂 ileride ne olur bilemem😀
Emlyjams Elifrana ben de doğumdan korkmuyorum kusmaktan korkuyorum mesela. 6 ay boyunca kusmamak için yalvardım Allaha. Hayatimda en korktuğum sey kusmaktir
mrymdnr Hiç acımıyor zaten küçük ince bir iğne bende sol kolumdan yaptırdım çok yormadım kolumu hafif sanki bir yere çarpmışsında ağrı var gibi oluyor gerçekten hiç korkmayın
Kubdenya Hgemr ilk acımıyor da sonra birkaç gün kızardı benim üstüne yatma yeter korkulacak kadarnkotu degiil
CANE Hgemr hiç korkmayın inanın bana da sonrasında ağrı olabilir acır dediler ama hiç anlamadım bile kötü düşünmeyin kötüyü çağırmayın:)
EdaKnayenkartal Hgemr hissetmiyorsun bile yapılırken sonrakı gün biraz kolun ağrıyor o da 2 güne geçiyor zaten belkıde hiç ağrımaz bu kadar korkma cnm 🤗
Dilekahinzen Hgemr bende çok korkarım. Kan verirken ayılıp bayılıyorum ama hamileliğimin başından beri birazda olsa alıştım sanki. Yalnız inan ki tetanoz aşısı vurulurken hiç acımıyo. Kolunun dışından vuruluyo zaten hafif bi yanma oluyo ama ben dayandıysAm sende dayanırsın emin ol 😊
Hgemr Dilekahinzen Ben de çok korkuyordum dediginiz gibi bu süreçte alıştım,aşıyı da atlayacağım inşallah,her şey yavrularımız için 🐣
Burcum016 Hgemr bende senin gibiydim hiç korkma kasma kendini anlık olay sanıyelik ben iki doz oldum evet sancı yaptı 3 gün ama oyle asırı derecede abartılı değil gecti sonra canım 🤗
Hgemr Burcum016 teşekkür ederim😊 çok abartılıyor ister istemez korku oranı artıyor ama rahat olmaya çalışacağım ✌🏻
Aybukealtintas Hgemr Valla ne vururken hissediyosun birsey, ne de sonrasında birsey oluyor. Ben 2. Dozuda oldum hiçbirsey hissetmedim, gayet kolumuda kullandım, üstünede yattım, duşta aldım, korkulucak hiçbirsey yokki minnacık bi igne sadece 🤭🤗
Hgemr sinifcianne teşekkür ederim o kadar abartılıyor ki iğne korkum olduğu için ister istemez stres yaptım 🤦♀️
aren6161 Hgemr yapikdigi gun daha dikkat eder az kullanrsn bir gun sknti olmaz bnde calisiyorum ama dga az kullnmaya calstm sknti olmadi