Merhabalar…
Kızlar gebeliğimin 7.haftasında korona oldum. 3. Gün koku gitti tabi.
- Haftadayım bazı kokuları hala alamıyorum.
Yemek kokuları turunçgiller sigara duman kokuları değişmiş ve iğrenç kokuyolar.
Bazı kokuları hiçççç almıyorum. Mesela sarımsak, gaz kokusu afedersiniz ama ter kokusu, baharat kokuları, parfüm hiçç almıyorum.
Korona biteli 12 hafta oldu ne zaman düzelirim hep mi böyle kalcak… 😓 Korona hasarımı gebelikten mi böyle oldum
Rabbim hiçbir duyumuzun organımızın eksikliğini vermesin hepsi ayrı kıymetli..