Asyagiller Sude-96 Ben de istiyorum kafam dağılır yoksa herhalde önümdeki örtüye odaklanırım aklım hep ameliyata kayar 😅
Sude-96 Asyagiller ya ben de ondan korkuyorum o bıçakları falan hayal ederim kesildiğimi falan diye 😂😂 Ama zannetmiyorum bence o an tek düşündüğümüz şey bebekler olur yani inşallah😂
Asyagiller Yunusemreninannesi Sonrasında da ağrılar hemen mi başlıyor acaba, uyuşukluk hemen geçiyor mu?
Yunusemreninannesi Asyagiller 3 saate falan geçiyor canim agri derken kesik yerde yanma şeklinde bi acı oluyor onuda pek takmıyorsun canim zaten hastanede ağrı kesici veriyorlar sonrasindada geçiyor Allahını izniyle
Selin12- Asyagiller canım hem genel hemde spinal anestezi ile Doğum yaptım genel çok zor geçti yankiz spinal çok rahattı belki benim ki zor geçti ama ben ce spinal tercih et bebeğini de goruyorsun
Asyagiller Selin12- Ben çok korkak biriyimdir o yüzden genel istemiştim ama bebeğimi de görmek çok cezbedici olur 🤗
Asyagiller Guney16_Enes21 Yani hissediyor derken acıyı mı sadece bedeninizin çekiştirildiğini mi 🤔 Ne güzel eşinizi de almışlar, iğneden sonra kaç dakika sürüyor dikişlerin bitirilmesine kadar olan işlemler?
Selin12- Asyagiller canım ben kendi adıma ne çekiştiren hissettim ne de başka bir şey iğnede emin olun serum daha çok acıtıyor hiç hissetmedim ve toplamda 30 dakika sürdü
Guney16_Enes21 Asyagiller iğneden sonra 1 dakika sürmüyor uyuşmaya başlamak bikaç dakika içinde tamamen uyuşuyor insan. Acı olmuyor sadece his oluyor. Eşimin yanımda olmasıda gerçekten bana çok iyi geldi inşallah sizinde eşiniz girebilir
Asyagiller Pamukkizim Hayırlı olsun bebeğinizi kucağınıza almışsınız ne güzel 🤗Peki siz de çekiştirmeleri hissettiniz mi ya da iğne sizce acıtıyor mu, sonrasında bel ağrınız oldu mu?
Pamukkizim Asyagiller beni iğne hıc acıtmadı hatta demişlerdi iki kişi seni eğiyor da iyice kamburlasman için bilmem ne falan ama hic biri olmadı hafif eğil dedi eğildim serum taktığın zamanki gibi hafif ağrısı vardı cekismeye gelince hıc hissetmedim sadece bi ara sedye hafif kımıldadı sonra baktım bi bebek ağlıyor ama benim bebeğim mi bilmiyorum hıc hissetmedim sonra jeton düştü benim bebeğimmis benim de su an ikinci gebeliğim 34+5 gunluguz hep beraber bebeklerimzii sağlıcakla kucağımiza alırız inşallah 😇
Selin12- Asyagiller canım genel de gözünü açınca çok kötü ağrı ve acı ile kendine geliyorsun ama spinal de hiç bir şey hissetmiyorsunuz
1616omur Asyagiller 1 hafta once kontrol diye gittigim randevumda nst sıkıntılı cıkınca sezeryanlq dogum yaptim spinal anestezi Ile Bende acikcasi hic sezeryan dusunmuyorum Biraz korkularim vardi ama allaha sukur o kadar kolay gectiki ne agri ne sizi korktugum kadar ve insanlar in anlattigi kadar hic bisi yasamadim Doğumun sekli emin ol hic onemli degil allah hayırlısı ıle yavrunu kucağına almayı nasip etsin
Bebiscann Asyagiller canım uzun anlatamicam ama sezeryan olacaksan spinal ol, genel anestezi berbat, 2 genel anestezi, 1 spinal oldum spinal genel anestezi ye göre bin kat daha iyi
Asyagiller Pamukkizim İnşallah benimki de öyle kolay geçer 🤲🏻 Hakkımızda hayırlısıyla kurtulup bebeğimize kavuşmak nasip olur inşallah 🤗
iki_bal_annesi58 Aysnr1230 evet spinal olunca hafif ağrı ve yanma oluyor uyuşukluk geçtikten sonra da serum ve kalçadan iğne ile ağrıyı azaltiyorlar genel de o ameliyat ağrısı ile uyanmış oluyor o çok zor spinal genele göre kolay tabi sonrası ağrılı ama tüm ağrıyı hissedip uyanmaktan iyidir