Ameliyathaneye girdik, sedyeye oturdum. Ellerini bacaklarının orada birlestir dediler. Bir anestezi uzmanı gelip beni öne doğru eğdi ve ensemden öne doğru bastırdı. Resmen suçlu götürürler ya o pozisyondayim kambur şekilde bekliyorum. Tabii göbeğim de davul gibi aşırı büyük bir göbeğim vardı. Neyse pozisyon itibariyle korkmaya başladım. Derken demez mi bitti yatırın 😂
Elimin üstünden açılan damar yolu bile daha çok acıtmıstı😂