Miss benim bu post icin yorumum 19. Yorum nasıl ilk yorum olarak görüyorsunuz açıkcası anlamak güç herkesle ayni fikirde olmak gibi bi çabam Yok yorumuma kim dahil olduysa elbette ki cevap verme hakkina sahibim. Üslubunuzu düzeltin karşımızdakilerle düzgünce konusun. Burada herkes edebiyle yorum yapabilme hakkına sahip ayni şeyi savunmak zorunda değiliz. Farklı fikirleri duymak istemiyorsanız ya girmezsiniz ya da cevap vermezsiniz kendinize gelin! Ben bütün mesajlarımda fikrim bu diye cümleler kurdum araştırmak araştırmadan körü körüne tek doktorun sözüne inananlar da olacak elbet kimse benimle ayni fikri savunmak zorunda değil. Hadi canim hadi işine diye bi terbiyesizlik yapma hakkına sahip değilsiniz.