Miss pardon sizin mi yaptığınız ayıp benim mi yaptığım ayıp? Yapım aşamasında bulunduğumu söylemek mi ayıp yoksa gördüklerimin daha binde birini bile söylememek mi ayıp? Aaa pardon ben buldum aslında direkt sus sen ne biliyorsun aklımızı bulandırma demenizde ki asıl yatan sebep size kendiniz yapın demem değil mi ? Siz de haklısınız direkt gidip alıp içmek varken niye kendiniz mayalayasınız ki zahmet olur sizlere sizin tek sıkıntınız bu iste. Kefir sağlıklı yoğurt ye dedi doktorum gibi cümlelerden sonra hoop kendinizi marketlere atmanız. Size hayatta başarılar dilerim hanımefendi. Sağlıklı zannedip icerigini bilmediğiniz herşeyi yemekte ozgursunuz afiyet olsun! Ayrıca benim mühendis olmam hakkında edecek tek kelimeniz olamaz daha hic biseyi araştırmayip körükörüne inanan bir insan bana kalkıp da mühendis olacaksınız bi de diyemez!