Selam kızlar dün gece 5 de başlayan sancılarımla 7 ye kadar uyutmadı sabahı bekledim sabah oldugunda ise hala devam ediyordu kendim sancı çekmek istedim hemen hastaneye gitmememek için sancı çekmek için oyalandım baya duş aldım evi temizledim saat 6 da hastane geldim muane edildi 1 cm açıklık ve suyumun geldiğini söyledi hemen yatış verildi suni verilmiycez kendi sancın var dendi dua bekliyorum kızlar inşallah kolay bir doğumum olur