Nisann26 35 haftalık olduk artık çok şükür. Bebeğim hiç uyumuyor normal mi, bu durumu yaşayan var mı? Gece ben uyurken sanki karnımdan çıkacak gibi oluyor şok oluyorum. 30 lu haftalarda olup benzer şeyleri yaşayan?
Clementinee Nisann26 yaaa keşke benmde öyle olsa 28. Haftamdayım çok güçsüz hareketleri bu haftada normalmi bilmiyorum 😞
beren4097 Nisann26 Gözünü korkutmak istemem ama kızıma hamileyken aynıydı sürekli kıpır kıpırdı sabaha kadar, doğdu bir yaşına girdi hala aynı🤷🏻♀️🤷🏻♀️💜
Limonveannesii Nisann26 ayy benimde aynı ya 32 haftalık oldum ve onun tekme vuruşlarına uykumdan uyanıyorum gece gündüz sürekli böyle 🙄
Nisann26 Sude-96 Gündüz 1 saatte bir hareketli, yani ne zaman dikkat etsem hep hareketli gece gündüz.. Normal mi bilmiyorum
Handan_65 Clementinee Benimde öyle bnde 28 +1 tekme atsa asırı hissetmiyorum cok güçlü deil biizm bebeler daha küçük herhalde oyuzden
Sude-96 Nisann26 hareketli bir bebek demek ki uyuyor olsa da sadece ellerini kollarını hareket ettiriyor da olabilir ama Çünkü anne karnında bebekler bayağı çok uyuyor büyümeleri için diyebiliyorum
Zavira16 Nisann26 36 haftalığım benimde bebeğim genelde hep hareketli, 30dan sonra hep hareketliydi bende bazen hiç uyumuyo diye düşünüyorum😀
Nisann26 beren4097 Teşekkür ederim 😀🤣 Allah can sağlığı versin de varsın hareketli olsun tospik bebekler 🥰😊😊
M-Zehra-34 Nisann26 Benim ki de hep öyleydi doğdu 2 aylık şuan çok hareketli pek uyumaz zor uyuturum😬
kucukhobby-11 Nisann26 gündüz oturduğum an hareket var. Gece desen zaten zaten hareketli biz de aynıyız 😂 hareketli olması beni daha huzurlu yapıyor açıkcası 🥰
2-prensesannesiii Nisann26 ilk hareketini 17. Haftada hissetmeye başladım. İnanır misin bilmem ama o haftadan şuan 34. Haftalık bu haftaya kadar hep hareketli doktora bile dedim bu hiç uyumuyor heralde sürekli hareket halinde diye 😂 bence doğunca yandık
Nisann26 2-prensesannesiii Bugün kontrolüm vardı. Doktorum hareketli olması bizim için güzel birşey dedi. 😀 siz de sevinin hareketli olmasına 😀
Deletedmom62627 Nisann26 benim de öyleydi o haftalarda sonra geceleri uyumaya başladı. Işığa aşırı duyarlı benim bebiş, geceleri zifiri karanlıkta uyuyoruz koyu perdelerimiz var evin içinde hiç ışık olmadığı için uyuyo sanırım. Gece karnıma ışık tuttuğumda deliriyo hemen hareketleniyo 😁