1850 Yaseminndemir benım daha 14. Hafta bıttı gecen hafta kanamam olunca alttan muayene ettı vajınaya bakmak ıcın şok oldum . Kanamanın nasıl oldgunu anlamam için sart dedı. Normalde son aya kadar bakılmaz aslında ama
Babytmr 36da yaptı banada çatı muaynesini doktor bi ağrı sızı sonrasında kanama pembe akıntı hiç bişey olmadı korkulcak bişey yok bence erken doğum olsun diye doktorlar böyle bişey yapmazlar ztn
Dilekerkan0705 Sevdhusna inşallah ya 36 olduk hiç alttan muayene olmadım korkuyorum açıkçası bu hafta yaptırsam mi 38 de mi yapsalar daha iyi olur
Sevdhusna Dilekerkan0705 Alttan muayene de bi risk yok bence de zaten olsa yapmazlar korkmayın ama olmak istemiyorsanz söyleyin doktora
Ilkgozagrimiz Yaseminndemir tedirgin olma bence oyle abartilcak bisey yokmus bgn suyum geldi zannedip hastaneye gittim ebe test falan yapti sonra acilmama bakti cati muanesiyle acimadi ama bana normali dusunme dedi cok dar catin dedi