Yaseminndemir 36+3.haftada çatı muanesi icin erken mi acaba doktorum bu cuma bakalim dedide tedirgin oldum biraz
EsraPureLoveAkyol Yaseminndemir canım bende 36+4 üm bir gün var aramızda ☺️ Geçen cuma günü doktordaydım henüz erken yanıltır diye yapmadı çatı muayenesi
Dilekerkan0705 Bende 36 olcam iki gün sonra gidecem de çok korkuyorum ya daha erken mi diyorum bi sürü şey duyduk çatı muaynesinden sonra diyim geldi doğum başladı diye
Sevdhusna Dilekerkan0705 benimde en son cocuhumda doktor kontrol etmişti kaç gün sonra doğdu biswy olmaz bence
Yaseminndemir Bende suyum falan gelir diye korkuyorum muaneden sonra doktora dedim dogurup falan etmem demi diye yok yok dogurmassın dedi ama erken geldi bana biraz
Yaseminndemir EsraPureLoveAkyol ayy bende simdi istemiyorum mu desem acaba yani muaneden sonra dogururum diye korkuyorum 😊
EsraPureLoveAkyol Yaseminndemir istersen bekle yani sen bilirsin yanlış sonuç alınabiliyormuş çünkü 🤗
Yaseminndemir Cok duyuyorum muaneden sonra suyum geldi doğum başladı diye insan ister istemez tedirgin oluyo
CemileAtaAktan Ben 38 de oldum . Gecen hafta doktorum rahmın aol tarafı kemıklı normal dogumun bıraz zor olucak ama bol bol yuru normalı deneyelım dedı bende cok ıstedıgımden beklıycem 🙏🏽 Dua edın kızlar
Aysenurtsr Bu kadar endiselenicek birsey degil cati muayenesi. Dogumun baslamasi vs tesaduf olmustur. Rahat olun rahatca gidin.
Dilekerkan0705 Sevdhusna inşallah ya 36 olduk hiç alttan muayene olmadım korkuyorum açıkçası bu hafta yaptırsam mi 38 de mi yapsalar daha iyi olur