Hamisannee 24+4, 4 kilo almışım cok mutsuzum. Doktorum çok normal olduğunu söyledi aşırı kilo takıntısı olan bir doktor değil ama ben kilo takıntısı olan bir insan olduğum için rahatsız oluyorum 🥲 ayda 1,5-2 kg arası almak normal dedi doktorum, bundan sonra ay bazında aldığım kilo bu limitin üstüne çıkarsa sorun teşkil edermiş şuan için her şeyi normal buldu ama keske hiç kilo almadan çocuğu büyütebilsek böyle bi şey mümkün olsa 🤣 yarın şeker yüklemem var, şekerim çıkmasa da diyetisyene başlamayı düşünüyorum.