Nigarhacizade yaa ne güzel bu kadar az kilo almak hayatımda ilk defa duydum, bebiş kaç kg doğdu acaba? Ben 4 kg aldım üzülüyorum diye doktor kızdı, bebek plasentası vs zaten 2 kilo suan saçmalama 4 kg fazla değil toplamda falan dedi. 24+4 ama daha önümde cok uzun yol var kontrolsüz kilo almak istemiyorum, diyetisyenle mi devam ettiniz bu süreçte?