Merhaba arkadaşlar aranızda hatırlayanlar vardır belki beni ☺️ Normal sartlarda 6aralikta günüm verilmişti . Kasım 30da doktorum son kontrole çağırdı. Önce nst girdim sonra doktorumun yanına nst de sancılarim çıktı düzenli hemde. Doktor sordu sancılarin var hissetmedin mi diye bende hayır dedim baya baya sancılarım varmış ve ben hissetmiyordum tek bel ağrım oluyodu. Doktorum ben bu sancılara seni eve gönderemem daha önceden sezeryanlisin riskleri var o riske atamam dedi. Doğuma almak zorundayım seni çünkü bebeğin çok aşağı inmiş dedi. Beni apar topar sezeryana aldılar eşimi zor aradım beklemediler bile eşimin gelmesini Allah’tan annem vardı yanımda tabi ben salya sümük ağlıyorum doktorumun acele etmesinin sebebi mesai bitimine yakındı. Anesteziciler gider dedi. Beni hemen odaya çıkarıp giydirdiler bir taraftan damar yolumu açtılar. Hop sedye geldi götürdüler eşim yetişemedi bile annem uğurladı beni. Tam 37de doğumum gerçekleşti. 35-40dk kadar sürdü toplamda. Spinal sezeryan oldum güzel geçti zaten birşey hissetmiyorsunuz. Doktor gelir gelmez 2dk içinde Oğlumun ağlama sesini duydum bana gösterdi çok ağlıyordu . Onu gördüm ya dünyalar benim oldu. 2.tecrubem ama sanki ilk defa anne oldum gibi duygular yaşadım..
Hemen giydirmeye götürdüler tabi ben ağlıyorum sevinçten ♥️
Doktorum iyiki almışız bu gün dedi kordonunu gösterdi düğüm atmış hemde öyle böyle değil sıkı bir düğümdü. İyiki de olmuş yoksa başka şeylerde olabilirdi herşeyde varmış bir hayır.
Zaten belli bir haftadan sonra kilo alımı çok yavaslamisti önden giden çocuk birden kilosu geriledi. Megersem sebebi de buymuş. Ama şükür ki sağlıklı dogumumuz oldu küveze girmedi bu arada. Sadece 1saat sonra geldi yanima üşümüş biraz ısıtıp getirdiler. 2450kilosu doğdu. 2gun sonra taburcu ettiler bize. Şuan evimizdeyiz yeni hayatimiza adapte olmaya çalışıyoruz. 💙 Allah’ım kimsenin kucağını boş koymasın çok güzel bir duygu 2.anneligi tattırdı Allah’ım bana şükürler olsun. ♥️ Merak ettiğiniz birşey varsa cevaplayabilirim.