Esolinnn Kızlar kimin ne belirtileri oldu acabaa çok heyecanliyim bu 4. Denemem tek embriyo 5. Gün embiriyosu
Rose91 Esolinnn canim 34 haftalik oldum darisi sana ins benimde tek embriyoydu fakat belirtim hic yok denecek sekildeydi sadece ayaklarim normalde hep sicaktir buz kesiyordu hic isinmiyordu…
autumn Esolinnn adet belirtileri artı vücut ısısı yükselmesi yaşadım ben 😇 insallah siz de hayırla sağlıkla pozitif sonuç alırsınız
Anna-Karenina Esolinnn benimde bugun 6. gunum. Kasik agrim var birde goguslerim agriyor ama ruyamda hep negatif ciktigini goruyorum. İnsallah tersi cikar. Hic zaman gecmiyor kan vermek icin. Bu agrilarda insallah bebektendir.
Esolinnn Rose91 Amin Allahım sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah çok sevindim artık bende bu son olsun istiyorum.
Esolinnn autumn amin 😊 benimde adet belirtileri kasik ağrısı ateş basması beklemek çok zor acaba benimlemi diye düşünüyorum hep
Esolinnn m060918 inşallah 😊 tüp bebeğin her aşamasi ayrı bir heyecan 3 denemeden sonra 5 sene ara verdim ben bu denememde hiç birşey bilmiyomus gibi oldum herşeyi unutmuşum.en güzel kısmı transfer on iki gün de olsa kendimi hamile hissetmem 😌
Esolinnn Anna-Karenina aynı belirtilerim ben rüyam da pozitif gördüm ağlıyodum sekiz senenin sonunda oldu diye ama hayırlısı olsun Allahım çok emek verdik hepimize nasib olsun
hayall- Anna-Karenina insallah canim benim bende hep negatif düşünüyordum hic pozitif olma ihtimali ni görmüyodum dayanamadım 5 günü idrar testi yaptım silik cikti elim ayagim titredi napicagimi bilemedim cok değişik bir duygu
SecilM Anna-Karenina ay maşallah zaman geçiyor bak ne güzel. İnşallah hayırlı haberler alacaksın 🤲🏻 ben 6.gün test yapmıştım ama sen yapma. Bi de transfer gününü saymıyorsun değil mi. 24 saat geçtikten sonra 1.gün diye sayılıyor çünkü
mercimeginanne Esolinnn bnm belirtim yoktu tutmadı diye 8. Gün kan verdiğimde öğrendim gebe kaldığımı :) 3. Gün embriyosuydu :))
m060918 Esolinnn Benimde eşimin ileri hızlı düşük onun dışındaki herşey iyi dedi dr senin neydi tam sorun
Anna-Karenina Esolinnn ahh kuzum benim bende 5 senedir evlat hasreti cekiyorum. Cok kayip yasadim bu surecte. Artik pozitif dusunme yetenegimi kaybettim galiba. Hep icumde kaybetme korkusu tasiyorum. İlk tup bebekte cok pozitiftim @SecilM en iyi bilen o zamanlarimi. Herkese pozitif konusurdum ama simdi kendime yapamiyorum aynisini.
1nc1_tanem Bir belirti aramayın bence bu sizi daha cok strese sokar kendinizi başka seylerle oyalayın düşünmemeye çalışın insaallah hayırlı haber alırsınız 😍
Esolinnn 1nc1_tanem inşallah aslında düşünmemeye çalışıyorum ama elimde dil test günü yaklaştıkça insan bı panik oluyo acaba var mı diye