Tugbatugba-8181- melekimserra Benimde 13 hafta bebeğim hareketlerini hissediyorum sanki ikinci gebeliğim seninde var mı hareketlilik
gldn065807 Melikelifim çok ufak ama yinede bakılınca normal bisey yemiş te şişmiş gibi sabaha yine birsey yok eşim de diyor senin karnin ne zaman buyucek diye bakalım 😅
Lokumunannesii Melikelifim 37+1 den selamlar🙋🏻♀️ İkinci gebelik 16. Haftada pıt pıt seklınde ilk hissimi yaşamıştım
melekimserra Tugbatugba-8181- aynen bende ara ara her zaman değil doktora sordum hissedebilir miyim diye tabi dedi zaten ilkini 16 da hissetmiştim
gamzosgamzos Melikelifim ilk kızım ayın 19 unda 2 yaşını dolduracak Allah nasip ederse 20+4 ikinci kızıma hamileyim hareketlerini 16.haftadan sonra hissetmeye basladım 😊
ruveyda98 Melikelifim 32+2 olduk bugün. 16 hafada hissetmiştim şimdi maşallah bir futbolcu yetiştiriyorum içimde galiba
EsengulC Melikelifim 14. Hafta gibi pıt pıt ediyordu 16da artık net emindim beniş olduğun şuan 22 haftalık oldum baya hissediyorum
dml33 Melikelifim 12 haftalık oldu.bnmde karnım sanki bunda daha hızlı cıktı gibi bilemedm normaldede vardı göbek 🙂