Fatmakara97 CaglaG bende de öyle oldu 1 yıl8 ay sonra hiç beklemediğim bi anda adetim gecikmesine rağmen yapmamıştım testi bi yaptım kıpkırmızı 🥰🤲 şuan doğuma son 19 sağlıkla kucağına al sende inşallah
CaglaG Fatmakara97 aminnn canım sen de sağlıkla kucağına al inşallah bebeğini 🥰🙏🏻 Peki ne zaman doktora gidersem kese görünür karından?
cocukhasretim CaglaG hayırlı olsun canım çok sevndim😊Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşaallah🤲🏻🤲🏻