CaglaG https://resimyukle.io/r/JsopbDfC2d Hala inanamıyorum kızlar yanılma payı var mı yoksa ben gerçekten hamile miyim? 🤭😍
Imasleeper CaglaG ben şimdi yapsam anca bu kadar koyu olabilirdi zaten var yani hayırlarla gelsin bebişş ♥️♥️
Ozgeliko CaglaG tebrik ederim canım sağlıkla Kavusun inşallah 🙏🌸 kaç gün gecikince çıktı böyle merak ettim ☺️
Halime0638 CaglaG umudunu kaybetmek değil aslında olmuyor diye düşünüp oluruna bıraktığın için olmuş 😊😊 stresden düşünceden olmuyor geneli şükür Rabbim gönlüne göre vermiş ❣️ sağlıkla al kucağına canım benim 🌼
Fatmakara97 CaglaG bende de öyle oldu 1 yıl8 ay sonra hiç beklemediğim bi anda adetim gecikmesine rağmen yapmamıştım testi bi yaptım kıpkırmızı 🥰🤲 şuan doğuma son 19 sağlıkla kucağına al sende inşallah
Nurisss CaglaG Rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏 Seni tanımıyorum ama ağlıycam birazdan o derece sevindim niye öyle oldu anlamadım 😅