Hulya0621 kaynanamda kalkıyorum 😊 o çok yardımcı oluyor bebeğim emmiyor diye hastanede hala bende o hastanedeyken biraz daha toparlıyorum kendimi işte, dikiş yerim hissiz ama gelgelelim. İçerdeki dikişler çok sancı yapıyor sağ sola yatıp uyuyamıyorum bağırsaklarım kayıyor gibi oluyor 🤭 ama idare ediyorum bebeğim gelene kadar toparlamam lazım. Sağ Salim kavuşursunuz inşallah ameliyat anılı basit geçiyor ama 10dk da bebeğim çıktı yarın saatte de ben çıktım dikiş bitince 💜