Canefzaaaaa çok çok geçmiş olsun, değerleriniz çok yüksek. benim de şekerim var. ilk başlar çok zor oluyor, aynı dediginiz gibi aç uyuduğum günler oluyordu, ağlıyordum canım çekiyordu. ama bi süre sonra alışıyorsunuz. diyetle birlikte düzene girecektir. yürüyüş de yapmaya çalışın en iyisi.ben son zamanlarda bıraktım yürüyüşü. ilk başta iyi gidiyordum. diyete uyun bebek için endişe etmeyin. böylesi onun için daha iyi olacak.