mercimeginannesi71 aynen öyle çünkü uzaktan herkese davulun sesi hoş geliyor, eşime ulaşamayınca, şehit haberi alınca, harekat olacak denilince yüreğim ağzıma geliyor, nefesim daralıyor, Allah hepsinin yardımcısı olsun hepsini korusun 🌸 bence yine yaptıkları işe göre az alıyorlar çünkü kolay değil ne yattıkları yer belli ne yedikleri içtikleri normal ,her şartta yaşıyorlar gocunmuyorlar her şeyi vatan için yapıyorlar. O yüzden bende eşime diyorum yan yana klan yerleri yazalım pahalı olsa bile ayağımızı yorgana göre uzatırız diye eşimde aynen yeter ki yan yana olalım diyor, hem iş stresi hem aile özlemi, evin stresi bunları kaldırmak kolay değil. Allah herkese çok versin görevleri kolay değil bunu da göz önünde bulundursun o konuşanlar.