mercimeginannesi71 Allah yardımcın olsun canım benimde oğlum şuan 7 aylık, eşim izinden döndü diğer ay hamile olduğumu öğrendim oğluma hamileyken eşim hiç izine gelemedi, doğurdum yine göndermediler ağlaya ağlaya girdim doğuma, oğlum 17 günlükken gelebildi izine aklı hep bizdeydi o orada stresten kendini yedi bende evimizde stresten yıprandım, Allahım canlarını sağ kılsın, sağ Salim olsunlar bi şekilde dayanıyoruz Allah sabrını veriyor inşaAllah bu zor günler geçecek güzel günler gelecek, tayinlerimiz Allah’ımın izniyle güzel bir yere çıksın eşlerimizle yan yana olalım kimse ayrılık yaşamasın 🌸