Birumuteses29 Kiar oksapar kullaniyorum ve haftaya pazra dogumum var sezeryanla mullananlar ne zaman kestiniz igneyi doktorum 1 yda 2 gun once dedi ama cok korkuyorum bisey olur diye
Byznr281115 Birumuteses29 ben kullanıyorum 7 sinde sezeryan olacagım ayın 6sında kullanmayı bırakacağım korkulacak birsey yok doktorunuzu dinleyin
Nymphadoraa Birumuteses29 salı günü sezaryen olmuştum. En son pazar vurdum iğneyi. Doğumdan sonra iki hafta daha kullandım. Bir sıkıntı yaşamadım şükür
Ugurbocegim Birumuteses29 canım sezeryani sizmi istediniz yoksa iğne kullandığınız için mecburenmi oldu bende oksapar asprin kullanıyorum merak ettim
Birumuteses29 Byznr281115 insallah bisey olmaz ameliyattanda cok korkuyorum sizinki ne kadarlikken olucak bizim 38+5 te aliyo suan 37+4 kilosu 2900 civari az diyo her duyan
Ugurbocegim Byznr281115 aynı soruyu sanada soruyum canım 🤭 sezeryan olma sebebiniz oksapar mi başka sebbepmi
Byznr281115 Birumuteses29 kgye takılmayın kimseyi dinlemeyin ve karsılastırma yapmalarına izin vermeyin her cocuk kendine ozeldir saglıklı olsun yeter şöyle düşünün 4 kg olup kuveze girende var 2 kg olup girmeyen de
Zeyneb_kymz Doğumdan bır gun once kesilir iğne kan sulandırıcı oldugu için. Benımkı acil alındığı doğum oldugu günde iğneyi vurmuştum bilmıyordum cunku surprız oldu ona rağmen bısey olmadı çok sukur .. Benım suan ıkıncı gebelık sımdıde kullanıyorum ıgnelerı.
NiceNice Birumuteses29 canım babama kullanıyorduk biz babamın doktoru etkisi 24 saat demişti oradan aklımda kaldı . Sen doktoruna sor öyle bırak canım
Birumuteses29 Ugurbocegim hem ben istedim hemde iki kalcamda da cikiklik var o yuzden doktorumda uygun gormedi normali😊
Papatya-Kokusu Birumuteses29 ben doğuma girmeden bir gün önce kesmistim o aksam vurmamıstım iğne sabaha ameliyat oldum zaten iğnenin tesiri sadece 12 saat 😊