Minoo01 Sefa arlier de çok iyi. Yine o da şehir hastanesinde. Bizim köylümüz. Eşi, ikiz kardeşi hep doktor. Adam işinde çok iyi. Eşim dolayısıyla erkek tercih edemeyeceğim için bayan olarak Aysun hoca her ay. Ya doğuma zaten ebe, hemşire falan girmiyor mu bilmiyorum. benim ilk doğumum olacak Allah nasip ederse. Hocayı bulmak güç zaten devlette. İçinizi ferah tutun bol duaya sığının Allah’ım bir avaz da sağlıkla sifayla kurtarır sizi ve bebişinizi inşaAllah. Hiçbir problem olmaz takmayın kafanıza 🤲🤲💕