Bebegim0101 sezaryen doğumum. Özeldeki doktorum kalp doktoru olmalı doğumda dedi. Zaten kalp doktoru var özelde gittiğim yerde. Evet ya geçen gittim ilk ameliyattaydı 🤷🏻♀️🤦🏽♀️ Nasip kısmet. Bu saatten sonra o diğer bayana alsam kabul etmez. 33 haftalığım. Randevular malüm zaten, 2 haftaya sonraya veriyor hep. Ekrem beyin kabul edip etmiceği de meçhul ama şansımı denicem 🤷🏻♀️