tomurcukannesi Asdfgh mentollü olması önemli mentollü vazelin varmı bilmiyorum☺️ Kasları yumuşatıyo. Hatta mentollü bi kremle iyce ovarsa zaten elinin ısısıyla iyce ısınıyo krem hem sıcak hem mentolden kaslar rahatlıyo☺️
Bebegmibkliyrm Asdfgh bende oyleydim bi hafta yedim serum basimin agrisi hic gcmiodu. Serumun bebege zarari olmuo doktorlar zaten ona gore verio. Olsa bana zarari olurdu bebek tam gelisim zamanindaymen gunde 3kilo serum yedim bi hafta
Asdfgh Bebegmibkliyrm nblm ya korkuyorum bobrek lere zararı varmış galıba bebegın ama dayanılcak gbı de degıl Bı saate gıdıcem ınsallah esim gelince artık dayanamıyorum
Asdfgh Kenanizm18 gttım geldım daha iyiyim canm parol taktı ınsallah uyuyabilirsen gecer dedi BKalım ınsallah uyurum gece agrımaz arırsa ilac alabilirmıyım dedım bugun ıkı tane serum takılmış alma dedi
Kenanizm18 Asdfgh alma canım gecirmezse o söyledigimi uygula iyi gelir bende ileri derece migren var. Anmayımda gelmesin ama onunla geciyor hiç bi ilac fayda etmiyordu Majezik haric. Şuan gebeyim die hiç birini kullanmıyorum ☺️ o yaptıgım cok iyi geliyor.