Asdfgh Kızlar sabaha bas agrısı ıcın post acmıştım gece den beri agrıyor sabah serum taktılar eve geldim gecmedı gene cok kotuyum tekrar acıle gtmelımıyım Bı gunde ıkı serum bebegıme zarar verirmı nolur Bı akıl verin beynım çatlamak uzere
nursena Asdfgh ben günde 6 7 serum yediğimi biliyorum canım ağrımdan dişleriyle başladı başıma kulağıma kadar vuruyordu sürekli acile giditordum git o acıyı çektirme kendine
Papatyal Asdfgh canim benim migrenim var gecen hem sabah serum takildim hem aksam doktoruma sordum 6 saat gectikten sonra bisey olmaz demisti parol takmislardi bana
Kdrfts Asdfgh gecmis olsun canim kahvede hafifletiyor agriyi ama cok siddetliyse git taktir serum ama ne koyuyolar icine oda muhim her agri kesiciyi kullanamiyor hamileler
Asdfgh nursena öyle mi ya korktum gitmedim bu saate kadar eşimde ıkı saate cıkıcak isten gidiyim ozman kafam patlıcan sanki artık
Asdfgh Sarella içiyorum canm gunde 2 lt re belkide daha fazla suyla ilgisi yok ıkı gundur ki arının bence bende anlamadım
nursena Asdfgh hamilelikte yapar demişti benim ilk diş ağrısıyla başladı dişlerim başıma beynime vuruyordu zonkluyodu resmen serumla ben gözümü açtım acile gittiğim için devletteki doktor pek açuklama yapmadı
Asdfgh Papatyal anladm canm bnde evde ilac ıcmem ıstemıyorum tekrar gıdım taksın serum madem cok kotu ya dun geceden beri öldürdü benı
Asdfgh Kdrfts bıkıyorum canm kadın Doguma gdyorum gebe oldugunu yazıyor doktor ona gore takarlar dır illakı oyle dusunuyorum kahve zamanını gectı artık ya Bı ara dindi gene basladı ilk defa boyle oldum
Asdfgh [bilinmeyen] normalde de ole yapıyodun sabahtan beri kolonya patates flan sardım ama yok dun geceden beri boyle keske gecse de bsey taktrmasam
Asdfgh [bilinmeyen] okuttum canm eşime annemlere flan biraz ıyı geldı gece sonra gene aynı byere de gttıgım yokkı ailem farklı sehrde zaten Bı esim yanımda oda geceden beri basımda bol bol okudu ınsallah Allah sifa mızı versin ya
esraksr Benimde sürekli başım ağrıyor bu aralar hiç bişey etki etmiyor eczanelerde şanlı diye mentollü küçük kutuda bi krem var onu masajla deenemenizi tavsiye ederim geçirmesede hafifletiyo benim işime yaradı umarım senin işinede yarar geçmiş olsun..
tomurcukannesi Asdfgh mentollü kremle ensenize omuzlarınıza eşiniz masaj yapsın bana çok iyi geliyodu