Tumturkt Benimde haftam günüm aynı sizinle aynı şekilde benimde 3 gündür ara ara karnim çok sertlesiyor bilemedim bende..
Tumturkt mavi_kus sertleşme 20 dakika sürüyorsa düzenli geliyorsa nst kontrolü gerekir bebek hareketlerinede dikkat edin
H_myra1 Gamzee05 kasılma deniliyor bebegin bir yerde toplanıp orada kasılma sı dogum yaklaştığı için çok normal öyle olması benim de gün içinde ve gece oluyor 38+5 haftalıgım 27.haftamdan beri oluyor
mavi_kus H_myra1 arada bir olurdu ama bugün ilk defa uzun süreli ve çok daha sert olması endişelendirdi birazcık.
Tumturkt mavi_kus Allah yardımcımız olsun ilk olması gerçekten zormuş tecrubesizlik sıkıntı ınsallah en kolay şekilde gecer hepimizinki
Valeria mavi_kus benim de sık sık sertleşiyor ama sancı ağrı vs yok henüz. 39+4üz bekliyoruz bakalım. Bu haftalarda normal sanırım☺️
Prens1prenses2 mavi_kus karın sertleşmesi sancı derler canm kaşık ağrın ve bel ağrın olursa takip et Rabbim yardımcın olsun
mavi_kus Prens1prenses2 karnıma 15-20 dk da falan bıçak batar gibi sancı anlık gelip gidiyor sanırım başladı 🥲
Prens1prenses2 mavi_kus aynen canm doğum sancıların başlamış şimdi nasılsın her sancın geldiğinde oturup kalk ve ılık duş al açılmayı kolaylaştırıyor haber ver bize
mavi_kus Prens1prenses2 gece 3 e kadar devam etti 15 dk nın altına düşmedi ve şiddetlenip süresi uzamadı sonrada kesildi sabah 8 de bi parça daha nişan geldi beklemedeyim bebek hareketleri iyi