Medineask Melisa_kznsl coğu kişide adet düzensizliğinde geç döllenme oluyor diye duymuştum sizin ki düzensizmiydi adetiniz?
Melisa_kznsl Medineask ben düşük yaptım bir ay adeti bekledim sonra adetim geldi sonra korunmayı bıraktık yani düzenli mi olur düzensiz mi bilmiyorum düşükten sonra geç geldi
Ysmplt Melisa_kznsl ben adet günü test yaptım silik çıktı kan verdim pozitif beta 192 çıkmıştı 🥰 adet olacağım gün ben olmadım dur bı test yapayım dedim ve çıktı hiç 3 5 gün gecikme beklemedim 🥰🥰
Melisa_kznsl Ysmplt bende bekleyemeyeceğim gecikmeyi yarın sabahı zor bekliyorum inşallah pozitif çıkar 😊
raskolnikov_ Deletedmom154 forumda bartınlı birini buldum şükür 🙂 canım haftana baktım 16 olacaksın galiba 20 haftada detaylı var nereye yaptıracaksın
Deletedmom154 meryemckr_51 uyku hali ama fazlasıyla.Ara sira bazi kokulardan tiksinmek,bulantı,kusma isteği..Insallah rabbim kucağını boş birakmaz canim
Ozlem42 Melisa_kznsl ben adet günü erken gebelik testinde silik çizgi gördüm 1 gün gecıkmede kan verdim beta 45
Melisa_kznsl Ozlem42 ben normal test yapmıştım çıkmadı bugün de adet olmadım biraz bekliyim gelmezse bende kan veririm inşallah hayırlı sonuçlar alırım 😊
raskolnikov_ meryemckr_51 forumda bartınlı birini buldum şükür 🙂 canım haftana baktım 16 olacaksın galiba 20 haftada detaylı var nereye yaptıracaksın