minikaras kadifemsii ya onu ben dün yaptım erken gebelik ama ikinci çizgi silik çıktı biraz fazla idrardan dolayı bi kaç kişi yanlış demişti kan testi vermeye de çekindim
kadifemsii minikaras silik çizgi gebeliğin olduğunu gösterir canım . Bence yanlış değil çünkü benimkilerde çok net değildi 😊
raskolnikov_ meryemckr_51 forumda bartınlı birini buldum şükür 🙂 canım haftana baktım 16 olacaksın galiba 20 haftada detaylı var nereye yaptıracaksın
Melisa_kznsl Zeynepgl inşallah çıkar ya Allah’ım isteyen herkese nasip etsin inşallah cevabınız için teşekkür ederim 😊
Melisa_kznsl Cutemomy inşallah benimde pozitif çıkar gerçekten sabahı zor bekliyorum test yapmak için 😊
Melisa_kznsl Bisey daha sormak istiyorum eşim test 3 tane almış birini şimdi yapsam mı sabahı mi beklesem?
Melisa_kznsl kadifemsii bencede bende öyle düşünüyorum varsa silik bile olsa çıkar akşam yerine sabah yapın diyorlar ondan sormuştum bide negatif görmekten korkuyorum biraz 😊
minikaras kadifemsii O zaman pazartesi ilk işim kan vermek olacak bende çok istiyorum 2 defa düşük yaptım artık korkar oldum ya
kadifemsii Melisa_kznsl korkma canım rabbim doğru zamanda nasip eder böyle düşün. Ben bir gebeliği sabah bir gebeliği akşam test yaparak öğrendim . Varsa çıkıyor ya zaten 3 taneymiş yap gitsin inşallah ikinci çizgiyi görürsün.
Melisa_kznsl Zeyna27 sabah yapacağım inşallah test arabada kalmış eşim de uyuyor sabah işe gitmeden eve getirecek sabah yapacağım dayanamam diye getirmemiş 😊