Hilal-58 Busragmc evet oluyo adet sancısı gibi geliyo belime ve bacağıma da ağrı vuruyo ama düzenli değil muhtemelen yalancı sancılar bunlar
Yusufhalime Hilal-58 ilk dogumum 40+6 da kendi sancimla oldu ikinci dogumum 41+3 te ýine kendi sancimla oldu şimdi 3.ye hamileyim37+4 haftalik bakalım bu ne zaman gelecek bir değişiklik yapıp 40 i aşmadan gelse keşke:)
Busragmc Ozgrrr yok hiç takma ya saçma sapan şeyler söylerler banada diyorlardı karnın aşağı düşmüş doğurcan sen falan diye 40+1 im gelen giden yok. Kimseyi takma duyma 🤣
Hilal-58 Ozgrrr valla karnım uzun zamandır aşağıda duruyo ama hemen doğurmuyosun inan bana ben hala doğuramadım çünkü😄
Busragmc Hilal-58 40+2 hala gelen giden yok bugün nst ye girdim sancı bile çıkmadı sen ne durumdasın ?
Hilal-58 Busragmc bende de hiç sancı çıkmıyor perşembe kontrolüm var o zaman ne der doktor bilmiyorum. Sadece arada adet sancısı gibi çok hafif ağrılarım oluyor ama yalancı sancılar onlar sanırım.
Busragmc Hilal-58 evet sanırım bende de durum aynı 🥲 dinlenince geçmeyen sancı doğum sancısıymış bide sıklaşınca sancılar işte direk gel dedi doktorum