Merhaba anneler 40. Haftama girdim fakat hiçbir belirti yok sizlerde nasıl gidiyor gebelik? Var mı Bi belirtiniz sancınız? Ben artık bebeğin gelmeyeceğini düşünüyorum 😄41 e girdikten sonra neler olacak nasıl ilerliyor suni sancı mı verilecek bilgisi olan var mı?