Merhaba güzel anneler sonunda sıra bize de geldi. Heyecan,korku,mutluluk hepsini aynı anda yaşıyoruz sanırım. Mucizelerimize kavuşmaya az kaldi. Sağlıkla hepimiz kucağımıza alalim benim planli sezeryan olucak (gözümde kornea yırtığı var )
Kimler nerelerden doğum ücretleriniz neler bilgi aktaralım istedim.
Ben İzmirde oturuyorum Özel çınarlı hastanesinde Onur Beye gidiyorum doğumum 3950₺ herşey dahil fiyati. Sizler nerelerden