Gamzergn canım sadece sorun oysa yok öyle bişey başka doktora görün derim.ben ilk hamileliğimde bilmeden geçirdm 6. ayımda öğrendm guatr hastası olduğumu hemen ilaca başladık.çok sağlıklı bir oğlum oldu şuan 7 yaşında.sonrasında bir hamilelik daha geçirdm benimde tiroidim yüksek oluyor hep yine sağlıklı bir oğlum oldu çok şükür 2 buçuk yaşında şuan.zekalarında yada başka hiç bi problem yok korkma canım.şuan hamileyim hamile kalmadan önce 79 a yükselmşti tiroidim doktorlar şok olmuştu dahiliyeye gittim ilacımı düzenledi doktor.şuan 6 buçuk aylık hamileyim başından beri hep biraz yüksek çıkıyor ilaçlarımı kullandığım halde ama çok şükür bebeğimin gelişimi gayet iyi 1 hafta önden gidiyoruz.hiç korkma canım bu herkeste olabiliyor ve kontrollerne dikkat edersen bişey olmaz Allahın izniyle.Sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebeğini🤲🤲