Benim hamile kalamdan önce yüksekti hamile kalamdan doktorum ilaca gerek yok ama troid hastalığı başlangıcı var gibi bisey söyledi hamile olmadan ilaca gerek yok demişti 3 aya bir kontrole.gel 1 ay sonra hamile kaldim ilk hamile kaldigimda hamilelikle yukselmisti 4 gibu bi sayı hap verildi suan 29 +4 ayda bir gidiyorum bebek büyüdükçe bu hormanq ihtiyacı var dedi ilacım yükseliyor Allaha teslim ol veren o bu kadar sıkıntılı olsaydı hamile kalmazdin troidin cevremde var 1 2 kişi troidi yuzunden hamile kalamayan