Meneksezdmr merhaba ben de proluton iğne oluyorum ilk gebeliğim. Garantiye alalım demişti doktorumuz. Genelde ultrason öncesi baya bir su içiyorum sancımın olduğunu söylüyor doktor. 20.haftadayız 15.iğnemi bugün yaptırdım 7tane daha var resmen Şafak sayıyorum. Yağlı bi yapısı olduğu için çok can yakıyor ama bebeğim için katlanıyorum.
Bundan sonra iğneyi kullanacaksanız aile hekimi de yazıyor. Ben sürekli yanımda taşımak zorundayım o yüzden 4 günde bir yaptı aile hekimi ama haftada bir oluyorum fazla iğneleri yanımda bulunduruyorum.