Meneksezdmr 21+1 günlük ikiz hamileyim rahim ağzı 19 mm düştüğü için serklaj yapıldı 5 gün önce şimdi yatıyorum evde wc ve yemeğe kalkıyorum doktorum haftada bir proluton 500mg iğne vurulmamı söyledi bu iğneden devamlı kullanan varmı
Zeynoo123 Meneksezdmr ben de neredeyse 10 haftadır kullanıyorum..geçmiş olsun . İnşallah faydası olur . Çok dikkatli ol
Zeynoo123 Meneksezdmr bende dikiş yok . Açıkçası hep yatamıyorum . Dinlenerek işlerimi yapıyorum .uzunluk sürekli değişiyormus
Meneksezdmr Hepiniz normal işlerinizi yapıyormusunuz yoksa bu zamana kadar hep yattınız mı daha bir hafta oldu yatalı sıkılıyor insan
Teslime_sinan Meneksezdmr bana rahim içi kanama için vermişti kanamam hemen geçti çok şükür ama hala kullanıyorum rahim duvarını falan güçlendiriyormuş fayda lı bişi sanırım hiç bi yan etki de yaşamadım çok şükür 🙏
HaticeGirgin Ben de 26.haftada serklaj oldum canım 16.haftadan beri yatıyorum şimdi 35.haftadayız çok çok dikkat et lütfen çok çabuk inceliyor 1 gün kalk biraz gezin direk düşüyor
Meneksezdmr HaticeGirgin ev içi istirahat dışarı çıkmıyorum zaten doktorum devamlı yatma dedi bende zaten wc ye yemek yemeğe birde namaza kalkıyorum yeter herhalde bu kadar gezinme yanınızda biri varmı zor oluyor tek kalmak
HaticeGirgin Meneksezdmr kayınvalidem ve annem bakıyor canım yemek yemek için wc ve 5 dk duş için kalkıyorum senin ikiz olduğu için çok dikkat et demiştim Rabbim yardımcın olsun inşaallah
Meneksezdmr HaticeGirgin inşallah canım sağol kontrole ne kadarda bir gidiyorsun serklaj dan sonra yıne rahim ağzı boyunu ölçüyorlarmı vajinal ultrasonlamı ölçüyorlar
Meneksezdmr HaticeGirgin ben serklajı araştırma hastanesinde oldugun için 25 gün sonraya sıra verdi çok uzun geldi banada özele mi gitsem şuanki uzunluğunuz kaç mm
Meneksezdmr HaticeGirgin serklaj dan bir hafta sonrada vajinal ultrasonla baktırdım mı sorun olur mu yarın randevu aldım özele gidecem dün akşam pembe geldi az korktum sizin ne kadar devam etti kanama