Etrafımda görümcem bi yandan kaynanam bi yandan yıkayalim da yıkayalim diye tutturdular bana
Yok dedim ya doktor göbek bağı düşmeden yıkama dedi diyorum ne anlicak doktor diyolar
Hele görümcem 2 usagini da 40 i çıkana kadar her gün yıkadım diyo
Sinirden öldüm ya
Düştü işte azcik ucunun kuruması gerekiyordu diye diye pes ettirdiler en son yıkadık. Ne çok yorum yapiyolar ya kaynanamla aynı evde yasiyoz bide. Her şeye bi lafları var. Hasta olsa benden başka kimse durmicak çocuğun başında konuşuyorlar ya.
Keşke yikamasaydin canım ya çok üzüldüm. Tavsiyem doktora sormadan bisey yapma. Doktorun dediğinden dışarı çıkma. İnşallah bi an önce düzelir kuzuna kavuşursun🙏