Nurklc38 Kızlar bugün kontrolumuz vardı göbekte kırmızılık var enfeksiyon var dedi. Yatış verdi bu durumu yaşayan var mı ? Belki enfeksiyondan da seni emmez dedi doktor. Bu durumu yaşayan var mı kaç gün sürer hastane de yatması sizce ? Geçer mi enfeksiyonu
Nurklc38 alparslanannesii1661 yok canım şimdi süt götürdüm. 2 saate bir götürüyorum akşam 10 da görücem
alcang Nurklc38 malesef bazı doktorlar göbek düşmeden yıkamayın diyor yıkarsanız da çok çok iyi kurutmak gerekiyormuş. Ben riske girmemek için iki çocuğumda göbeği düşmeden yıkamamıştım. Korkulacak bişey değil ama geçer , çok geçmiş olsun💐
alparslanannesii1661 Nurklc38 bebegi yikadinmi yikamadan olmus olabilir maalesef bak ben iki gun oldu gobegi duseli tam kurumadi orasi diye yikamadim enfeksiyon riski cok fazla keske yikamasaydin🥺
Elifgoktug1 Nurklc38 yıkayınca çok iyi kurulanmasi gerekiyor. Doktor bize göbek düşmeden yıkamayın sadece silin bebegi yoksa enfeksiyon yapıyor demisti maalesef 😔 birde göbek bağı bezin içinde kalırsa terlemeden de enfeksiyon yapiyor😑 acil şifalar dilerim🙏
Nurklc38 alparslanannesii1661 ne bilim ya cahilime geldi demek :( ya güzel silmemişlerdi bende sadece kafasını yıkım dedim