elanurrerarslann-44 Size gun verdiler mi ? Kacina birde idrar yolu enfeksiyonu sezeryan tarihini geciktirir veya erkwne ceker mi ?
Baranzeynep elanurrerarslann-44 3 .sezeryan olacam 39+2 ye gün verdi doktorum meyve gibi düşün dedi ne kadar dalında kalırsa okadar iyi hayırlısı bakalim
Deniizzz mineirem 37 +0 mı oluyorsunuz o gün ? 38 den önce alınmıyor sanıyordum bana 38+6 ya verdiler gün 3 Ocak
Elaz elanurrerarslann-44 neden sezeryan bide sezeryann olmazsa normal dogum icin gun vermiyorlar deme sanciyi bekliyorlar
elanurrerarslann-44 Haleediz01 ay saglikla insallah ben devlete gidiyorum onlarda 39 u bekliyor dediler bakalim bana kac dicekler
alyaninannesi2 13 Aralık gün verdi. İlk sezeryan ama bebek biraz iri 4 kiloyu bulur dedi 39 beklersek o yüzden 38+1 de alacak.
elanurrerarslann-44 alyaninannesi2 hadi inşallah simdi kac peki bebis benim de 37+1 de 3200 dedi dun sali gunu de gun verecek bakalim. Bi an once rahatlamak istiyorum cok yoruldum artik taşıyamiyorum ya 😔
Rukenela alyaninannesi2 aynı günde doğum yapacak bende 13 aralıkta gün aldım ama bebek kanala girmiş gibi
alyaninannesi2 elanurrerarslann-44 36 da 3400 dü 😬 pazartesi tekrar gideceğim. Büyük ihtimal 3800 falan doğar öyle tahmin ediyorum ama bakalım hayırlısı
Selincokerr elanurrerarslann-44 aynı rahatım yok benim de 37+2 artık hep tuvaletteyim oturup kalkamıyorum