Çok çenebaz biriyim yıl olmuş kaç hala yazıyoruz her uygulamaya ses kaydı koysalar ya parmaklarım gitti 🤣 lütfen bayanlar ferah tutun içinizi İlk doğum da oğlum hasta doğdu 7 ay sonra kaybettim akabinde 2 ay sonra yine hamile kaldım ve bu seferde plesanta sıkıntılıydı hiic ohh diyerek doğuma girmedim çok şükür yinede.. zaten iki doğum arası kısa olduğu için bu sıkıntı oluyormuş öyle demişti doktorum.. herşey olacağına varıyor..🙏 çokça dua.. çokça şükür 🌸