glnrCk size şöyle söyleyeyim bir kaç cm sadece boşluk yer vardı ( riskliydi) yapışmış ve çok zordu diyorum ya eğer kötü birşey olsaydı eminim bana olurdu.. ah ah size bu olayları anlatsam o kadar uzun ki.. özetle ben özel de olacaktım doğumumu kendimde geçen sene doğumumu yapan doktoruma devam etmek istedim. Son bir kaç hafta kala eşim ve beni karsisina aldı rahmine yapısmis doğumuna tek ben girmeyeceğim prof ile birlikte gireceğim 36 37 gibi aliriz dedi. Sonra döndü rahmini de büyük ihtimalle alacağız dedi . Dedim hocam henüz 23 yaşındayım ne Rahmi vs anlattı etti neyse uzatmayim. Doğuma 1 gün kala eşi korona olmuş zaten ben tek giremezdim doğumuna dedi prof. İle devam edelim tamam dedim ona da . Doğum sabahı aradı prof. Koronaa olmuş ben sancimla kaldım. Beni devlette bir doktora gönderdi ( bu teshiste doğuma her doktor girmiyor kabul etmediler beni) sağolsun o prof doktor izinli olmasına rağmen geldi doğumumu yaptı riskleri anlattı kan vs istedi ve elimden geleni yapacağım dedi. Şükürler olsun almadı rahmimi kazimis… Bundan çıkardığım olay özel hastanelerde ÇÖP eğer sağlıklı bir süreciniz varsa iyi hadi diyelim bana doğum da oldu birşey prof o gün yok ne olacak? Ayy yok yok ben 2 doğumda da tecrübe edindim. Siz içinizi ferah tutunn … 🌸
-