MelekAdemi ah şu çevredekiler yokmu.. adamı hasta ederler. Bende hep kendimi öyle üzdüm. Neden hareket etmiyor diye. Taa ki 20+2 de miniğimin ilk tekmesini hissedene kadar 😍 hatta o kadar korkuyordumki sağlık ocağına gittim kalp atışı var mı diye. Panik yapmamak lazım, sakince beklemek lazım. ♥️ Sende hissedeceksin. 👼🏻