Merhaba🌸 ilk bebeğimi 18.11.2020 de sezeryanla doğurdum ve daha yeni 2 ci kez hamile olduğumu öğrendim.
Sezeryan doğumdan sonra 2 yıl korunmak gerekir, riskli diye biliyorum.. Doktora gideceğim amma yine de böyle durum yaşayan oldumu? Ne gibi zorlukları var?