Busraferdi7 ayy herkes sizin gibi yorum yapsa keşke aynen bir zaman sonra zaten durabiliröiş şimdiden alacağını alsın birde benim kordon 2 damarlı gelişim geriliği olabilirdi şükürrrr ki önden ilerliyorda olmadı öyle bir şey olamzda inşallah🤲🏻 Valla mesaneye vurma işide bayadır ki zorluyor beni hele az bi dolu olsun altıma yapcam sanıyorum 😂