Esras88 nasıl doğum yaptığının inan hiçbir önemi yok sakın onu kendine stres sıkıntı yapma sen stres yaptıkça bebeğin de strese girer doğumunu zorlastirmis olursun hep pozitif ol pozitif düşün bütün kötü sıkıntılı düşünceleri at kafandan o zaman doğum sürecin daha kolay geçer bebeğinin ve senin sağlığın için hangi doğum şekli uygunsa onu yap herkesin doğum süreci tecrübesi yaşadıkları farklıdır herkesin bünyesi toparlanma sürecide farklidir şunun söyle olmuş bunun böyle olmuş bende böyle olur muyum deme hiç ☺️ Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah canım 🙏🧿