Mavi_20 kuzuu inşallah en hayırlı en kısa en sağlıklı zamanda hamile kalırsın. Öncelikle doktor seçiminde her şeyden önce iletişim iletişim iletişim diyorum. Bi kere frekanslariniz tutmalı. Bazısı mesela her şeyi sorarak öğrenmek ister, bazısı da ben sormayayım doktor her şeyi anlatsın ister. Hasta ve doktor iletişimi çok önemli bu yüzden. İşinin ehli olarak duyduğun doktorları gez dolan en iyi konusabildigini seç bence. Yoksa mesela susan doktora gelirsen sen de soran bi tip değilsen meraktan ve sinirden catlarsin diğer kontrole kadar :)