Zinnurwe Herhangi bir tanı yoksa tabikide herkesin kendi tercihidir yaptırıp yaptırmamak, ama benim sahsi fikrime göre yapılması gerekir diye düşünüyorum ki eger bebekte herhangi bir sorun saptanırsa anne karnında ve ya dogar dogmaz erken tedavi edilebilmesi amacıyla🙏 bir çok kişi çocugun yüzünü görmek, etrafa göstermek amacı ile yaptırıyor ama bunu zaten normal ultrasonlardada görebilmektesiniz ki özel hastanelerin bir çoğundaki makineler renkliyede cevirebiliyorlar rutin kontrollerde, o yüzden ben detaylı nın cocugun yüzünün görünmesinden çok organlarının ve tüm detayların kontrol edilmesi amacı ile uzman bir perintolog tarafından bakılmasını gerekli görüyorum fakat tabikide tercih biz degerli annelerindir 🤗Saglıkla alın inşallah bebişinizi kucagınıza🙏🤗